Erp w chmurze. enova365 to jedyny multi-interfejsowy system w Polsce, który na poziomie bazy danych, funkcjonalności i logiki biznesowej pozostaje taki sam. Czytaj więcej
Księgowość

Będzie wsparciem w prowadzeniu pełnej księgowości w Twojej firmie. Zapewni bezpieczeństwo i komfort codziennej pracy. Ułatwi realizowanie wymaganych operacji księgowych oraz bieżącą kontrolę zobowiązań i należności. Intuicyjna obsługa umożliwi szybki dostęp do potrzebnych informacji.

Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz zapewnioną integrację procesów biznesowych w zakresie księgowania e-faktur i ich wymiany z kontrahentami.

 

Handel

Przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji. Dzięki modułowi Handel realizacja przyjętej strategii w obszarze sprzedaży stanie się łatwa i intuicyjna.

Kadry i Płace

Obejmuje całokształt zagadnień związanych z obsługą kadrowo-płacową pracownika. System pozwala na pełną ewidencję wynagrodzeń (umowy o pracę, cywilnoprawne) generowanie list płac, współpracuje z systemami bankowości elektronicznej oraz umożliwia księgowanie dokumentów w dowolnej straukturze układu kosztów. Dzięki modułowi Kadry i Płace z automatyzujesz rozliczenia podatkowe oraz wystawianie przelewów z tytułu wynagrodzeń.

Środki Trwałe

Zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.
Umożliwia wysyłanie do programu finansowo-księgowego wyników operacji związanych z użytkowaniem środków trwałych w firmie. Mogą one być następnie wykorzystane do rejestracji procesu użytkowania środków trwałych w dokumentacji finansowo-księgowej.

 

Business Intelligence

Ułatwia podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych, opartych na wiarygodnych danych. To bywa kluczowe w zachowaniu ciągłości rozwoju przedsiębiorstwa. Teraz możesz mieć dostęp do wszystkich ważnych informacji w kilka chwil.

JPK_VAT (3) - ważne zmiany !

Do obsługi nowych wzorów JPK_VAT (3) , niezbędne jest zaktualizowanie oprogramowania. Producenci dostosowują programy finansowo-księgowe i wprowadzają do sprzedaży odpowiednie aktualizacje. Od 1 stycznia 2018 rejestrów VAT nie można już prowadzić ręcznie poza programami komputerowymi, a obowiązek składania JPK_VAT ciąży na wszystkich podatnikach VAT. Dużą zmianą w wersji (3) struktury JPK_VAT jest wprowadzenie zasady numerowania składanych korekt plików JPK. W obowiązującej jeszcze za 2017 rok wersji, wystarczyło wskazać, czy składany plik JPK_VAT jest składany po raz pierwszy lub czy jest korektą wcześniej składanego pliku. W nowej wersji przewidziano możliwość złożenia do 999 korekt. Ciekawą zmianą jest także wprowadzenie pola, w którym podatnik może wskazać adres e-mail, do przesyłania informacji zwrotnych przez służby skarbowe. Na tym przykładzie bardzo dobrze widać, że służby skarbowe stawiają na komunikację w formie elektronicznej: pozwala to skrócić czas wymiany informacji z podatnikiem i znacznie ograniczyć jej koszty.