Erp w chmurze. enova365 to jedyny multi-interfejsowy system w Polsce, który na poziomie bazy danych, funkcjonalności i logiki biznesowej pozostaje taki sam. Czytaj więcej

Sage Symfonia Handel

Sage Symfonia Handel

Sage Symfonia Handel wspomaga sprzedaż w firmie.

Występuje w dwóch wersjach:

  • w wersji Sprzedaż – nie posiada obsługi magazynu,
  • w wersji Sprzedaż z magazynem – posiada obsługę magazynu.

Przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji.

Sage Symfonia Handel zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.

Kluczowe funkcjonalności:

  • współpraca z programem Symfonia Finanse i Księgowość,
  • wspomaganie sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach rozliczających się pełną księgowością,
  • pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych,
  • pełna obsługa magazynów,
  • obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie,
  • możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości,
  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów,
  • tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji Korzyści biznesowe,
  • zyskasz szybki dostęp do niezbędnych informacji,
  • podniesiesz komfort codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą i gospodarką magazynową,
  • uzyskasz możliwość wygodnego planowania i prowadzenia określonej polityki sprzedaży w firmie,
  • będziesz mógł rozwinąć biznes na rynki zagraniczne,
  • otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów.

JPK_VAT (3) - ważne zmiany !

Do obsługi nowych wzorów JPK_VAT (3) , niezbędne jest zaktualizowanie oprogramowania. Producenci dostosowują programy finansowo-księgowe i wprowadzają do sprzedaży odpowiednie aktualizacje. Od 1 stycznia 2018 rejestrów VAT nie można już prowadzić ręcznie poza programami komputerowymi, a obowiązek składania JPK_VAT ciąży na wszystkich podatnikach VAT. Dużą zmianą w wersji (3) struktury JPK_VAT jest wprowadzenie zasady numerowania składanych korekt plików JPK. W obowiązującej jeszcze za 2017 rok wersji, wystarczyło wskazać, czy składany plik JPK_VAT jest składany po raz pierwszy lub czy jest korektą wcześniej składanego pliku. W nowej wersji przewidziano możliwość złożenia do 999 korekt. Ciekawą zmianą jest także wprowadzenie pola, w którym podatnik może wskazać adres e-mail, do przesyłania informacji zwrotnych przez służby skarbowe. Na tym przykładzie bardzo dobrze widać, że służby skarbowe stawiają na komunikację w formie elektronicznej: pozwala to skrócić czas wymiany informacji z podatnikiem i znacznie ograniczyć jej koszty.