Strona w przebudowie Strona w przebudowie - za utrudnienia przepraszamy :) Czytaj więcej

Kim jesteśmy?

Firmę NECKER tworzy zespół handlowców, wdrożeniowców, programistów z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży IT.

Jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań enova365, Symfonia oraz usług informatycznych dla przedsiębiorstw z różnych branż. Nasi Eksperci mają za sobą wdrożenia systemów w małych, średnich i dużych firmach oraz instytucjach, samorządach i organizacjach pożytku publicznego.

Automatyzujemy, optymalizujemy procesy zachodzące w obszarach związanych głównie z księgowością, handlem, magazynowaniem, kadrami, sprzedażą i CRM, strategicznym zarządzaniem biznesowym.

Rozwój jest dla nas bardzo ważny dlatego regularnie uczestniczymy w szkoleniach oraz kursach doszkalających. Duże doświadczenie, sprawdzone oprogramowanie, profesjonalizm i zaangażowanie gwarantuje naszym Klientom bezpieczeństwo, stabilność działania i najwyższą jakość usług.

Siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie. Obsługujemy i świadczymy jednak kompleksowe usługi dla klientów z całej Polski.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy wesprzeć rozwój Twojego biznesu poprzez innowacyjne rozwiązania informatyczne.

Nasi partnerzy:

enova365 to nowoczesne, rozbudowane oprogramowanie do zarządzania, automatyzacji oraz cyfryzacji procesów firmy. Poznaj system ERP, który łączy całą firmę, analizuje dane i usprawnia pracę kadr, księgowości, produkcji czy sprzedaży. enova365 maksymalnie utrudnia popełnianie błędów przez pracowników. Program jest dostępny w dowolnej formie: w chmurze, lokalnie, w komputerze (okienkowa wersja), przez przeglądarkę; w telefonie czy tablecie.

Sieć Autoryzowanych Partnerów Soneta odpowiada za dostarczanie innowacyjnego, zgodnego z przepisami oraz atrakcyjnego rynkowo systemu klasy ERP, w każdym oczekiwanym modelu, jak i przeprowadzanie zmian technologicznych i merytorycznych w ramach aktualizacji systemu.

Zadaniem Autoryzowanego Partnera Soneta jest:
– dokonanie analizy przedwdrożeniowej, określenie potrzeb oraz wskazanie propozycji rozwiązań,
– transparentna wycena całej usługi,
– skuteczne wdrożenie, rozbudowa oraz serwis enova365, uwzględniające indywidualne potrzeby klienta,
– szkolenie i wsparcie klienta,
– sugerowanie rozwiązań umożliwiających dalszy rozwój.

Klient enova365 otrzymuje najwyższej jakości produkt enova365, oraz wiedzę i umiejętności Autoryzowanego Partnera (know-how). Uzyskuje z tej inwestycji wszechstronne usprawnienie i rozwój przedsiębiorstwa. W okresie gwarancji otrzymuje od producenta bezpłatne aktualizacje.

Soneta wspiera Autoryzowanych Partnerów w ich działaniach, stale podnosząc ich kompetencje poprzez:
– szkolenia handlowe i merytoryczne (podstawowe, zaawansowane, uzupełniające). Szkolenia są prowadzone stacjonarnie oraz poprzez platformę e-learningową, zakończone testami kompetencji,
– szkolenia z nowości,
– rokroczne konferencje programistyczne i wdrożeniowe,
– webinaria dotyczące zmian w przepisach,
– wsparcie merytoryczne konsultantów Autoryzowanych Partnera,
– Bazę Wiedzy Soneta, czyli zbiór informacji dotyczącej dokumentacji technicznej, programowania, instrukcji wdrożeniowych oraz wszystkich materiałów edukacyjnych w jednym miejscu.

 

SAGE od ponad 20 lat dostarcza polskim firmom, menedżerom i przedsiębiorcom rozwiązań ułatwiających prowadzenie działalności gospodarczej. Wsparcie SAGE znacznie ułatwia im osiąganie sukcesów.