Firmę NECKER tworzy zespół handlowców, wdrożeniowców, programistów z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży IT.
Jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań enova365, Symfonia oraz usług informatycznych dla przedsiębiorstw z różnych branż. Nasi Eksperci mają za sobą wdrożenia systemów w małych, średnich i dużych firmach oraz instytucjach, samorządach i organizacjach pożytku publicznego.
Automatyzujemy, optymalizujemy procesy zachodzące w obszarach związanych głównie z księgowością, handlem, magazynowaniem, kadrami, sprzedażą i CRM, strategicznym zarządzaniem biznesowym.
Rozwój jest dla nas bardzo ważny dlatego regularnie uczestniczymy w szkoleniach oraz kursach doszkalających. Duże doświadczenie, sprawdzone oprogramowanie, profesjonalizm i zaangażowanie gwarantuje naszym Klientom bezpieczeństwo, stabilność działania i najwyższą jakość usług.
Siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie. Obsługujemy i świadczymy jednak kompleksowe usługi dla klientów z całej Polski.
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy wesprzeć rozwój Twojego biznesu poprzez innowacyjne rozwiązania informatyczne.
enova365 to nowoczesne, rozbudowane oprogramowanie do zarządzania, automatyzacji oraz cyfryzacji procesów firmy. Poznaj system ERP, który łączy całą firmę, analizuje dane i usprawnia pracę kadr, księgowości, produkcji czy sprzedaży. enova365 maksymalnie utrudnia popełnianie błędów przez pracowników. Program jest dostępny w dowolnej formie: w chmurze, lokalnie, w komputerze (okienkowa wersja), przez przeglądarkę; w telefonie czy tablecie.
Sieć Autoryzowanych Partnerów Soneta odpowiada za dostarczanie innowacyjnego, zgodnego z przepisami oraz atrakcyjnego rynkowo systemu klasy ERP, w każdym oczekiwanym modelu, jak i przeprowadzanie zmian technologicznych i merytorycznych w ramach aktualizacji systemu.
Zadaniem Autoryzowanego Partnera Soneta jest:
– dokonanie analizy przedwdrożeniowej, określenie potrzeb oraz wskazanie propozycji rozwiązań,
– transparentna wycena całej usługi,
– skuteczne wdrożenie, rozbudowa oraz serwis enova365, uwzględniające indywidualne potrzeby klienta,
– szkolenie i wsparcie klienta,
– sugerowanie rozwiązań umożliwiających dalszy rozwój.
Klient enova365 otrzymuje najwyższej jakości produkt enova365, oraz wiedzę i umiejętności Autoryzowanego Partnera (know-how). Uzyskuje z tej inwestycji wszechstronne usprawnienie i rozwój przedsiębiorstwa. W okresie gwarancji otrzymuje od producenta bezpłatne aktualizacje.
Soneta wspiera Autoryzowanych Partnerów w ich działaniach, stale podnosząc ich kompetencje poprzez:
– szkolenia handlowe i merytoryczne (podstawowe, zaawansowane, uzupełniające). Szkolenia są prowadzone stacjonarnie oraz poprzez platformę e-learningową, zakończone testami kompetencji,
– szkolenia z nowości,
– rokroczne konferencje programistyczne i wdrożeniowe,
– webinaria dotyczące zmian w przepisach,
– wsparcie merytoryczne konsultantów Autoryzowanych Partnera,
– Bazę Wiedzy Soneta, czyli zbiór informacji dotyczącej dokumentacji technicznej, programowania, instrukcji wdrożeniowych oraz wszystkich materiałów edukacyjnych w jednym miejscu.
SAGE od ponad 20 lat dostarcza polskim firmom, menedżerom i przedsiębiorcom rozwiązań ułatwiających prowadzenie działalności gospodarczej. Wsparcie SAGE znacznie ułatwia im osiąganie sukcesów.