Strona w przebudowie Strona w przebudowie - za utrudnienia przepraszamy :) Czytaj więcej

Obszary enova365

enova365 to nowoczesne, rozbudowane oprogramowanie ERP dopasowane do Twoich potrzeb.
System jest efektem prac polskich ekspertów, którzy zapewniają stały dostęp do nowych funkcji,
aktualizacji oraz usprawnień.

Decydując się na wdrożenie, zyskujesz system ERP zawsze zgodny z aktualnymi przepisami kadrowymi, księgowymi oraz gospodarczymi. Wybierasz model zakupu, który najbardziej Ci odpowiada: licencja na własność, wynajęcie oprogramowania w modelu abonamentowym, z opcją korzystania z wybranych obszarów oraz wynajem z infrastrukturą w chmurze w formie usługi SaaS. Interfejs enova365 dostępny jest w wersji standardowej, która umożliwia pracę z komputera stacjonarnego oraz w wersji multi, pozwalającej na łączenie się z dowolnego urządzenia – komputera, laptopa, tabletu czy smartfona.

Dzięki dedykowanym interfejsom, praca będzie zawsze komfortowa, niezależnie od wybranego urządzenia oraz miejsca, w którym się znajdujesz. enova365 zapewnia wsparcie w obszarach: Kadr, Płac i HR, Finansów i Księgowości, Procesów, Handlu i Magazynu, Business Intelligence, Sprzedaży i CRM, Projektów i Usług, Produkcji oraz Nieruchomości.

System enova365 dostępny jest w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej oraz ukraińskiej.

Kadry, płace i HR
Spełnia wszystkie wymagania polskiego ustawodawstwa w zakresie ewidencji danych kadrowych, naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, podatków oraz składek ZUS.Jest elementem kompleksowego systemu enova365 i może być używana w modelu usługowym (Software as a Service) w chmurze Microsoft Azure lub jako narzędzie instalowane w chmurze prywatnej (jest to forma zakupu licencji). To w 100% polski produkt, bazujący na kilkunastoletnim doświadczeniu w zakresie wspierania procesów w firmie.Jest gotowy do pracy w średnich i dużych polskich firmach lub do integracji w oddziałach międzynarodowych korporacji zlokalizowanych w Polsce, pracujących na zagranicznych systemach.Jego przewagą jest bieżąca aktualizacja do zmieniających się przepisów i duża elastyczność w tworzeniu własnych procedur w obrębie tych nowelizacji.
Finanse i Księgowość

To sprawna i kompleksowa kontrola działalności przedsiębiorstwa oraz możliwość szybkiej analizy danych finansowych firmy.

Usprawnia codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego. Oprócz funkcji opartych o ogólne zasady prowadzenia księgowości, oferuje narzędzia, które automatyzują proces ewidencjonowania dokumentów oraz operacji gospodarczych (enova365 Księga Handlowa).

Pozwala prowadzić ewidencję majątku firmy wg Krajowych (KSR) lub Międzynarodowych (MSR) Standardów Rachunkowości (enova365 Księga Inwentarzowa) oraz księgowość w uproszczonej formie (enova365 Księga Podatkowa).

 

Handel i magazyn

Zapewnia obsługę firmy o różnych profilach w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży, zakupu, ofertowania, ewidencji zamówień i obsługi magazynu.

Podstawowe funkcje umożliwiają tworzenie dokumentów, zarządzanie towarami i cenami, przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach.

Moduł jest zintegrowany z Ewidencją Środków Pieniężnych, uzupełniającą funkcjonalność w zakresie rozliczeń z kontrahentami, a także z Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT.

W standardzie dostępne są również podstawowe raporty.

Sprzedaż i CRM

CRM (ang. Customer Relations Management – zarządzanie relacjami z klientami) wykorzystywany jest w kreowaniu, zarządzaniu i podtrzymywaniu relacji z klientami.

Dzięki swojej elastyczności może być użytkowany w każdym przedsiębiorstwie bez względu na wielkość, profil czy branże. Funkcjonalność aplikacji znacznie wykracza poza powszechną funkcjonalność tego typu modułów.
Oprócz rozwiązań typowych, takich jak rejestracja danych o kontrahentach i kontaktach z nimi, rozwiązanie pomaga skutecznie organizować pracę w firmie, dopasowując się do jej unikalnego modelu biznesowego i sposobu działania. Pozwala również na definiowanie własnych rodzajów aktywności, projektów oraz kampanii CRM, co umożliwia precyzyjne dostosowanie wyglądu i zachowania programu do potrzeb firmy.

Przedstawiciel Handlowy – aplikacja wspierająca pracę handlowca poza siedzibą firmy, łącząca funkcje Handel i CRM. Dostęp możliwy jest z urządzeń mobilnych, umożliwiając tym samym analizę danych w podróży.

Procesy

Wchodzi w skład zintegrowanego oprogramowania enova365, dzięki intuicyjnemu środowisku pracy użytkownika i możliwości definiowania zaawansowanych zasad, pozwala skutecznie organizować i automatyzować pracę wielu osób w ramach procesów firmy w obrębie systemu enova365.

System umożliwia koordynowanie złożonych działań realizowanych przez grupę ludzi pracujących na enova365 w różnych departamentach przedsiębiorstwa. Porządkuje grupy zadań przypisane do użytkowników w procesy niezależnie od obszaru firmy.

W ten sposób organizuje przepływ pracy poprzez automatyzację procesów biznesowych w poszczególnych modułach enova365, w których dokumenty, informacje lub zadania są przekazywane od jednego uczestnika do następnego, zawsze według odpowiednich procedur zarządczych.

Dodatkowo dzięki systemowi do obsługi dokumentów– DMS (ang. Document Management System) wesprzesz przechowywanie, porządkowanie i archiwizowanie danych. Program ułatwia wprowadzanie danych do systemu oraz posiada funkcjonalność OCR służącą do rozpoznawania całych tekstów z plików graficznych oraz PDF.

Business Intelligence

Pierwsze na rynku narzędzie BI zaprojektowane z myślą o użytkowniku końcowym, które zapewnia dostęp do wiedzy bez konieczności tworzenia skomplikowanych analiz. Dzięki kompatybilności z zewnętrznymi narzędziami analitycznymi moduł spełnia również oczekiwania managerów czy analityków.

Business Intelligence w enova365 dostarcza uporządkowany, jednolity i wiarygodny zbiór danych, który dla analityka firmy stanowi doskonałe źródło do odkrywania wiedzy o firmie, a dzięki zastosowanej architekturze umożliwia podłączenie dowolnego, dostępnego na rynku i preferowanego przez konkretnego analityka narzędzia.