Strona w przebudowie Strona w przebudowie - za utrudnienia przepraszamy :) Czytaj więcej

Sage Symfonia Handel

Sage Symfonia Handel

Sage Symfonia Handel wspomaga sprzedaż w firmie.

Występuje w dwóch wersjach:

  • w wersji Sprzedaż – nie posiada obsługi magazynu,
  • w wersji Sprzedaż z magazynem – posiada obsługę magazynu.

Przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji.

Sage Symfonia Handel zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.

Kluczowe funkcjonalności:

  • współpraca z programem Symfonia Finanse i Księgowość,
  • wspomaganie sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach rozliczających się pełną księgowością,
  • pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych,
  • pełna obsługa magazynów,
  • obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie,
  • możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości,
  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów,
  • tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji Korzyści biznesowe,
  • zyskasz szybki dostęp do niezbędnych informacji,
  • podniesiesz komfort codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą i gospodarką magazynową,
  • uzyskasz możliwość wygodnego planowania i prowadzenia określonej polityki sprzedaży w firmie,
  • będziesz mógł rozwinąć biznes na rynki zagraniczne,
  • otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów.