Sage Symfonia Handel
Sage Symfonia Handel wspomaga sprzedaż w firmie.
Występuje w dwóch wersjach:
- w wersji Sprzedaż – nie posiada obsługi magazynu,
- w wersji Sprzedaż z magazynem – posiada obsługę magazynu.
Przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji.
Sage Symfonia Handel zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.
Kluczowe funkcjonalności:
- współpraca z programem Symfonia Finanse i Księgowość,
- wspomaganie sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach rozliczających się pełną księgowością,
- pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych,
- pełna obsługa magazynów,
- obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie,
- możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości,
- możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów,
- tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji Korzyści biznesowe,
- zyskasz szybki dostęp do niezbędnych informacji,
- podniesiesz komfort codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą i gospodarką magazynową,
- uzyskasz możliwość wygodnego planowania i prowadzenia określonej polityki sprzedaży w firmie,
- będziesz mógł rozwinąć biznes na rynki zagraniczne,
- otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów.